29:e september

Oooj så mycket jag har hunnit glömma bort bloggen! Men fick ett litet bloggsug såhär på söndagsförmiddagen!
Sitter på jobbet och har haft rast. Ska snart iväg på mina sista besök för denna helg. Får sluta redan kl 13 idag då jag hade 4 timmars komptid att ta ut :D
Måste hem och pluggggga och laga mat. Deni!
Håller ju på att läsa till Uska nu på distans, specialpedagogik 1 börjar nu på måndag så bara passa på att börja redan idag. 

Nåja, ni fick bara en kort uppdatering idag. Här får ni en bild från i fredags då vi åt surströmming med några från jobbet :)
Och så en bild på min käresta och jag från i torsdags när vi var ute och övningskörde! Hehe. Nu är vi på gång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0