2:a oktober

Hallå igen!
Sitter även denna gång på jobbet. Har precis haft lunchrast om ni undrar.
Fan vilken vecka detta har varit!
I måndags var verkligen bara en slödag (borde inte ha varit det...). Men sprang faktiskt 6km, så lite hann jag ju med!
Borde ha pluggat och städat och och och.. Massa andra grejer än att bara ligga i soffan iaf!
Igår tränade jag och sara innan jobbet, 05,30. Sköönt att ha det gjort.
Jobb 7-17, hade en tung dag på jobbet då vi fick reda på att en arbetskamrat hade gått bort i helgen. Hon var en glad person som kommer vara saknad!
kom hem vid 17 och sen åkte vi direkt till Luleå för att äta middag och fira alles mamma lite i efterskott då vi inte kunde åka i helgen som var. 
Det var lika trevligt och gott som vanligt :)

Kom hem vid 21, direkt i sängs. Upp 5,30 idag och så jobb 7-17. Har jobbat i ett sen imorse, så lunchen var välkommen. Hehe en subwaymacka satt inte fel ska jag då tala om!
Meeen ja. Inte fan har det blivit av nå plugg inte.......
Men ikväll. Ikväll MÅSTE jag!
För imorgonkväll vill jag bara kunna slappa framför tvn efter jobbet. 

Så kämpa kämpa!

Nu måste jag kila! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0