14:e oktober

Tjoho fick A på den senaste inlämningsuppgiften såg jag idag :D sköönt! Hehe. Har faktiskt varit duktig och redan påbörjat uppgiften som ska vara inne på fredag, bara lite kvar av den faktiskt! Det blir bra. Har mycket att göra och hinna med den här veckan, så det var bra att jag ligger lite före nu. 

Annars idag har jag hunnit med sjukt mycket! Vaknade redan kl 8, sedan körde jag kondis, bröst & biceps kl 9-10, hem för frukost, glodde lite parenthood, städade trapphuset, manglade lakan, gjorde matbackar för jobbveckan (torskfileer m ris, skinksallad m pasta & lövbiff med potatis, mums!), förberedde middagen, plockade undan hemma, sorterade tvätten från igår och ja. Det var nog allt som jag har hunnit med idag! Har känt mig sjukt produktiv ska jag då tala om.

Efter alle kom hem har han lagat middag och sen åkt iväg på träning. Jag har pluggat under tiden och nu ligger vi bara i soffan : ) har packat väskan redo för morgondagen, träning 5,30 innan det är dags för jobb 7-17. Lång dag!

Så dags för sängen, natti natti.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0