13:e oktober

Hallå igen!
Jaha ja. Sen sist så har jag hunnit få tillbaka den första uppgiften, fick fan A! Haha blev helt chockad ;) och så har jag hunnit skicka in en till uppgift som jag inväntar svar från. Det är ett helvete alltså att plugga 100% och jobba 100% ska jag då tala om för er. Har verkligen inget liv förutom jobbet och plugget! Haha. Får passa på att träna innan jobbet för efter jobbet finns det ingen tid till det.
Men det blir nog inte såhär för alltid, haha. Såklart. Nej men ska inte plugga nån annan kurs på 100, inte närmaste tiden iaf. Utan det får bli på 50% framöver. Så man hinner med annat också :) har ju som sagt börjat med körkortet också! Det är mycket nu:)

Annars så sitter jag på jobbet. Har haft rast men ska snart bege mig igen. Sista dagen på denna jobbhelg! Alltså, helt sjukt vad mycket man kan trivas på sitt jobb! Underbaraunderbara arbetskollegor som gör varje dag så rolig och givande! 

Ikväll efter jobbet ska vi till pappa och få älgstek. Mums! 
Och så har vi haft fotografering av lägenheten i veckan! Så nu när vi väl hittar ett hus som vi vill ha så kommer det gå fort att få ut läggan till försäljning & förhoppningsvis få den sålt lika snabbt också! ;) men haha så städat man har det nu! Och undanröjt! Ganska skönt faktiskt. Men usch och fy jag vill flytta nuuuuu! Är sååå less på att det är så himla litet.
Jaja. När vi väl hittar rätt hus så kommer vi veta det :)
Puss och kram på er så länge!



Skogsmys med Carin & Erik :)



Pluggkväll.



Fikamys hos farmor och folke ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0