14:e september

Jahaja då har denna dagen snart också gått!
Vi vaknade vid 10, har sovit sådär inatt. Känns som att jag är trött typ hela tiden.. Konstigt. Eller nja det kanske inte är så konstigt.. Haha.

Iaf, vi åt frukost och sen tog vi oss på rusta och köpte en lampa innan vi åkte till svärmor och drack en kopp kaffe med henne:)
Handlade mat och sen mötte vi upp sandra som hade varit på IKEA och köpt glashyllorna till våran byrå :D:D
Haha jag skickade ju efter med emmy när dom var, men jag råkade beställa fel av henne så hyllorna var tydligen alldeles för korta sa alle när han såg dom! Haha.. Ja jag är kass:)
Men NU så är det rätt iaf!

Kom hem och alle hann göra iordning kasslerpaj och jag gjorde tomatsalladen. Han åkte iväg på träning och jag åt godmat:) mmm!
Har legat med benet i högläge sedan han åkte. Har haft ganska ont idag också så var tvungen att ta en tramadol idag.. Men har ändå ont :|
Så kvällen kommer bestå av att bara ligga här i soffan och ta det lugnt.

Imorgon ska vi iaf åka och hämta spisen som vi har fått köpa av emmy och matte :) åh den är så fin! Kommer bli perfekt i Vårat kök :)
Annars har vi faktiskt ingenting planerat för i helgen.. Men alla dagar är ju som samma för mig nu när jag är sjukskriven.

Nåja, vi kommer iaf ha en myshelg! Hoppas ni också får nått mys i helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0