13:e september

Sov ganska bra inatt faktiskt. Men redan kl 05 vaknade jag och kunde inte somna om. Tvingade mig själv att sova vidare och lyckades till 7,40 iaf.. Ville inte väcka Alle heller, så låg bara kvar i sängen och läste på mobilen till kl var 9,30.
Då vaknade äntligen Alle:)
Vi kramades och han fick tycka lite synd om mig innan jag var tvungen att äta frukost för att kunna ta mina tabletter.

Vid 12-tiden så skjutsade Alle hit mig till Lena. Hon är också sjukskriven, pga sin dåliga rygg :( så vi ligger här i soffan och ser tv och dricker kaffe och myser:)
Tur att jag har henne! <3

Har laddat upp med färska fikon, kiwi och mörk choklad. Mmm!
Så då vet ni vad jag gör till kl 22,30 när Alle kommer och hämtar mig:)
Blir nog att försöka sova en stund snart. Blir alldeles dåsig av medicinen..

Kolla så mysig puppan är idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0