22:a oktober

Blääää vad jag är trött idag!
Imorgon måste jag verkligen ringa till vårdcentralen och boka en tid för att ta reda på varför jag är så sjukt trött jämt..
Vaknade vid 11, hann mysa lite med hjärtat innan han åkte och jobbade. Det är så bra att han får lägga sitt eget schema, för han försöker så gott det går att lägga kvällar när jag likaväl också jobbar kväll:)
Åkte direkt till gymmet när jag vaknade, 10 min på crosstrainern orkade min vad och sen 30 min cykling.
300 kalorier senare var jag hemma, hann duscha och slänga i mig lite frukost.
Sen har jag bara legat i soffan och myst framför hart of dixie.
Ikväll blir det äntligen nyaste The walking dead, men sen måste vi sova. Jobbar 7-16 imorgon nämligen..
Bara ledig en dag den här veckan, torsdag. Jobba jobba!

Helgen som gick var mysmysmys. Som vanligt ;) på fredagen åt vi gomat hemma och såg film. I lördags gick vi en promenad på 30 minuter i finvädret innan vi åkte och såg handboll på arenan! Sjukt spännande match!!
Sen tacos hos pappa & lena:)
Vi var hemma vid 21, vi hann se en film innan vi slocknade i sängen:)

Och så igår då, vi vaknade vid 11 och så förbi Anders och Eva och drack kaffe. Sen direkt till emmys och mattes hus, vi slet på där i några timmar! Haha vi har båda träningsvärk idag ;) dom är så sjukt duktiga!! Längtar att få se resultatet av deras hårda slit :))
Sen hade vi bara en myskväll hemma med hemmagjorda hamburgare och gi-glass med hjortron. Sjukt gott faktiskt!

Imorgon blir det som sagt jobb till 16, sen direkt och träna och hem och äta. Alle jobbar bara 75% nu i en månad framöver, så den här veckan är han ledig i 4 dagar ;) så det får bli han som står för middagarna i veckan! Hehe.

Nä nu ska jag fortsätta jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0