29:e mars

Nu när jag har fått tillbaka min iPhone så kanske ni får lite mer inlägg från mig igen! Haha lyckliga er va.

Köpte en massa fina grejer idag i storstan. Bl.a. så köpte jag och alle en iPhone-docka (med svinbra ljud!), en ny jacka hittade jag plus 2 skal till mobben och en sån där grej man sätter fast på armen när man springer så man kan lyssna på musik. Det jag ska köpa nu är bara sån där grej som Nike har så att man kan sätta in den i skorna och så räknar den ut en massa grejer tillsammans med iphonen! Det måste jag komma ihåg att beställa snarast.

Vi kom hem vid 17,30 så då var det bara att byta om och bege sig till hildurs för utomhus och backintervaller. Härligt var det. Speciellt i snöovädret som det var. Haha. Skönt efteråt iaf!

Har hunnit hem och alle hade gjort middagen färdig på bordet :) han är bäst! Och sen har vi bara legat i soffan. Nu ska vi se klart bb och sen är det bara att sova. Imorgon börjar jobbhelgen igen, 7-17 fre lör och sön.
Vi har då hela helgen planerad!
Fredag efter jag slutat åker vi till mattias och madde och barnen, på lördag är det kräftor hos pappa och på söndag blir det nog mest troligt middag hos alles mamma, mona som är hemma själv över helgen när bror är borta i Barcelona.

Nej nu hörs vi imorgon! Här får ni lite bilder från vårt nya fina vardagsrum :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0