19:e juni

Hallå på er!
Har haft 2 riktigt produktiva dagar ska ni veta!
Igår jobbade jag först 7-17, sen direkt iväg och tränade (sprang 3,5 km på 11:an och sen Triceps och axlar), kom hem och gjorde 3 olika maträtter till veckan när både jag och alle jobbar hela veckan. Då ids man inte börja laga mat när man kommer hem och är tröttt.. Och så hann jag precis göra färdigt en sockerkaka med fyllning i mitten innan alle kom hem från jobbet:)
Fyfan, hade ont i fötterna efter att ha stått i köket i 3 timmar i sträck haha. Men gott blev det då!

Sen imorse tog jag en rejääääl sovmorgon, Alle ringde och väckte mig när han hade lunch (halv tolv hehe). Sen var sandra och Felicia här en sväng och när dom åkte så åkte jag till gymmet och sprang nästan 2 km på 10 minuter och så rygg och mage.
Har efter det hunnit äta, putsa alla fönster och så har vi städat!
Casper är här över natten, så snart blir det en kvällspromenad innan fotbollen. :)

Imorgon är det jobb 12-22 och på torsdag är jag ledig :D fast då ska jag tvätta och sy upp gardiner och stryka, plus att jag måste ta fönstrena på balkongen. Får inte glömma!!
Haha.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Alltså visst kan du lova att ni aldrig skaffar hund? Och om ni absolut måste göra det, snälla inte en sån där hund? Den ser så jävla läskig ut :(

2012-06-19 @ 21:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0