3:e juli

Har varit ledig idag, har hunnit ganska mycket måste jag ju säga! Först tog vi sovmorgon eftersom alle jobbade eftermiddag, kl 12,30 var det fika på opalen med carro & Jens, emmy och eve & Ingemar. Åh han är så underbar den ungen!
Kom hem vid 15, åt middag och såg serier till kl 18 när carro och Jens hämtade upp mig så drog vi på bilbingo i skogså!

Gick sjukt dåligt för oss alla, haha. Men roligt hade vi :D
Var inte hemma förrän 22, hann diska undan lite innan alle kom hem.
Nu ligger vi i soffan bara och ska börja se våran nya serie, game of thrones. Höga förväntningar eftersom alla säger att det är så bra.

Är sjukt trött i huvudet efter att ha koncentrerat mig på bingon i 3 timmar, siffror hit och dit haha. Så blir att sova tidigt idag! Vi har någon ny grej för oss att gå och lägga oss alldeles försent.
Men nu har jag iofs sovmorgon i 2 dagar till så då är det lugnt :)

Imorgon vet jag ännu inte vad som händer. Hade verkligen behövt träna, men stukade foten sjukt mycket igår på jobbet så haltar fram. Och jag vill ju träna kondition och då går det inte så bra. Störande.
Nåja.

Här får ni lite bilder från dom senaste dagarna!
I söndags kom ju emmy hit och bakade en goood kladdkaka och såg fotbollen. Myyys :)
Och så en myskväll igår med vin, ost & kex.
Och så lite bilbingo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0