28:e juli

Här nedanför, i förra inlägget har ni en massa bilder om ni vill kika :)
Finns bilder från Stockholm och allt efter det! Igår åkte vi till Ikea och införskaffade oss äntligen ett vitrinskåp:) blir ännu bättre när vi har fixat glasskivorna istället för träskivorna! Så att ljuset lyser igenom istället. Finfint kommer det bli!
En massa matbilder fick ni också, plus liten Boden Alive.
Annars är det mest vardagsbilder:) och sista bilden är lite uppdateringar i vardagsrummet sedan ikeatrippen!

I helgen jobbar alle kväll imorgon och dag på söndag. Imorgon ska jag umgås med Emmy på dagen och på söndag ska vi till Anders och Eva och bli bjudna på grillmiddag :)
Pappa & Lena, Linn & Lisa är på bilsemester både i Stockholm & Göteborg. Saknar dom!

Annars så vet jag att ni är många som undrar, hur kunde ni förlova er så tidigt? osv osv. Låt mig bara försäkra er om en grej. Alexander och jag är en helt annan sak. Ni som aldrig har träffat HONOM (eller HENNE) förstår inte. Första gången när jag träffade alle i oktober så visste jag att han var den rätta. Och likadant har han berättar för mig. Man bara vet det. Man bara VET att man är menade att alltid vara tillsammans. Att det alltid kommer vara vi. Helt sjukt egentligen. Man har trott så många gånger förr att man har varit kär. Likadant säger alle. Men mellan oss är det en helt annan sak. Vi är så sjukt töntigt kära i varandra så att jag önskar att jag kunde förklara detta för er! Ett exempel, efter bara 2 veckor sa vi att vi älskade varandra. Typ i munnen på varandra. Dessutom hade vi båda velat säga det i 1 vecka. Haha. Det var så gossi:)
Ja men iaf. Denna förlovning är bara ett enda steg på våran väg. Vi har planerat redan så många steg så ni skulle förmodligen bli skrämda över att höra allt! Haha..
Tro mig, jag hade också blivit det om ni hade försökt förklara samma sak för mig!
MEN. Dom som känner mig vet att detta är på riktigt. Att jag och alle är på riktigt.
Han är den finaste, bästa, omtänksamma, och allt annat ni kan komma på! Han får mig att känna mig som en prinsessa varje dag. Han är den mest underbara människan i hela världen.
Och tro mig, jag hade ALDRIG skrivit detta om jag inte visste att han är den jag kommer leva resten av mitt liv med.

Det händer så mycket just nu och jag önskar att mamma var här. Helt sjukt hur mycket man kan sakna en människa.. Ta hand om era mammor alla där ute. Jag önskar varje sekund att hon var här med oss och kunde följa mig genom mitt liv.
Men hon finns där. Om inte annat så finns hon alltid i mitt hjärta. Och jag ska alltid föra vidare hennes minne. Ingen jag känner ska någonsin glömma henne.

Oj nu blev det väldigt långt. Vi ska se färdigt OS-invigningen och sedan sova. Mm vi har haft en sådan mysig kväll:)

Mitt liv ÄR underbart! Tänk. Jag trodde aldrig att mitt liv kunde bli bra igen efter mamma gick bort.. Men det blev det. Hon skickade alle till mig och hela livet är alldeles rosa. Helt sjukt.

Åh vad jag älskar er! Min alle, min pappa&lena, mina syskon och mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Emmy

:´)... <3

Kommer och hämtar dig nu! Pöss

2012-07-28 @ 11:38:28
Postat av: Lena/bonus mammma

Du och Alexander hör ihop så är det bara! Vi saknar er båda,men vi syns ju snart! <3

2012-07-30 @ 22:03:25
Postat av: Moa

JAG ÄR SÅ GLAD när jag läser detta min kära vän!!

2012-08-01 @ 19:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0