5:e januari

Ho ho på er! Här ekar det tomt. Blir lätt så när jag är utan iPhone nu. Haha. Men den kommer tillbaka snart, eller ja inte just DEN. Men en ny :) man blir lätt väldigt handikappad utan den!

Trettondagsafton idag iaf. Dagen började med att klockan väckte oss 10,30. Vi hade nämligen planerat värsta golunchen idag! Så vi tinade kyckling i 40 minuter!!!! Haha. Sen tryckte vi i cantadou och virade bacon runt. Och så klyftpotatis till det! Sjukt gott blev det! Var fortfarande mätt när jag kom till samlingen! Haha.
Vi hade match idag, mot Guif. Det slutade med att vi förlorade. Börjar vara alldeles för många förluster i bagaget nu alltså. Meen. Vi tar dom nästa helg istället!
Var kul att få vara med iaf! Var hundra år sen jag kunde vara med på en match eftersom jag jobbar varannan helg.

Iaf. Nu ikväll har vi gjort chili con carne med vitlöksbröd till! Haha jag är så sjukt mätt så jag spyr fan snart!!
Och så har vi myst skeden i soffan medans SoA har varit på tvn.
En helt perfekt kväll! Har väldigt många perfekta dagar och kvällar med min älskling. Trodde aldrig i hela mitt liv att man kunde vara såhär kär :))
Han är verkligen den mest perfekta människan som finns på denna jord! I mina ögon:) och han säger alltid saker som gör mig så himla glad. Ni vet, sådär glad som man bara blir av en speciell person! Och honom har jag hittat!! Min speciella person.
Jag känner mig så himla trygg med honom! Världens bästa känsla.

Nu ska vi äntligen få sova! Alexander säger att jag är den tröttaste människan han någonsin träffat haha. Älskar att sova! Måste dessutom ladda upp för en lååång jobbhelg. 7-17 i 3 dagar framåt nu..

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0