2:a januari

ja men hej på er! Nu har ju både jul och nyår hunnit vara. Julen spenderades först på jobbet mellan 7-17 och sen hos pappa med hela familjen:) hann pussas lite med alexander också under lunchen. Tur var väl det! Hade en underbar jul hos pappa och lena iaf:) god mat och superfina presenter och trevligt sällskap! Alexander kom när dom hade firat färdigt vid 21, och vi hade väl öppnat färdigt klapparna vid 23. Bara hem och sova sen! Och så jobbade jag på söndagen också.. Sen var det såklart lite fest hos moa innan vi åkte till farmen. Hade väldigt kul :) och så kom alexander och hämtade mig så åkte vi till luleå och surrade och pussades ända till kl 07 haha.. Nyår var väldigt bra det med! Först åt jag och hjärtat middag hos pappa och lena, helt sjukt gott var det! Oxfilé ska vi äta en gång i månaden bestämde vi! :) sen tog vi oss till tuppvägen där göteborgarna och dom flesta befann sig. Sen blev vi trötta och tog taxi hem vid 03. Igår slöade vi verkligen hela dagen! Telefonförbud hade vi också. Bara en massa mys och SoA :) perfekt söndag! Och så idag klev vi upp 6.30, jag till jobbet och alexander till skolan. Fan vad jag längtar till mars då vi äntligen bor ihop :) meen nu ska jag snart tillbaka till jobbet, nu har ni fått en liten uppdatering!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Vilket kort och tråkigt inlägg Jessica :(

2012-01-04 @ 09:49:51
Postat av: Anonym

2012-01-05 @ 01:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0