10:e januari

Åh så underbart skönt det var att sova imorse ska jag då tala om för er!! Men jag känner mig ändå inte utvilad. Inte nånstans. Brukar ta 2 dagar efter jag jobbat några dagar tidigt och i många timmar innan jag känner mig som en människa igen.
Så imorgon hoppas vi på!
Har iofs ända till onsdag på mig, är ledig fram till onsdag kl 16 :D och innan dess måste vi hinna städa undan julen både hos mig och hos Alexander!

Annars så har vi nyss sett färdigt SoA, alla 4 säsonger. Man känner sig lite ledsen i hjärtat att det är slut nu! Haha helt sjukt vad en serie kan göra mot en!
Åkte iväg vid 19 till Boden med Linnea för handbollsträning. Kom tillbaka vid 22 och då hade hjärtat tänt ljus i hela lägenhet och myst till det i soffan! Dessutom så gjorde han kvällsfika åt mig och nu har han lovat mig den underbara handmassagen han brukar göra!
Ni hör ju vilken underbar, perfekt människa han är?! :)) wiwi så glad jag är!!
Nu är det dags att bädda ner sig, fan vilken mysmåndag. Hela livet är som ett enda stort mys nu för tiden! Och jag älskart. Nästan lika mycket som jag älskar honom!!

Om ni har tur så hörs vi om nån dag igen! Haha ni som ens orkar läsa! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0