1:a februari

Sitter just nu på jobbet och har precis tryckt i mig lite lax och potatis. Väntar på att klockan ska slå 19,00 så jag kan gå till min tant. Började kl 12 idag och jobbar ända till 22. Inte det roligaste passet precis, men men. Längtar tills jag kommer hem och får mysa ner mig i sängen med Alexander och se en massa house ända tills vi somnar ;)

Måste även måla två hyllor ikväll, tavelhyllor som ska bli vita. :) för imorgon är jag ledig och då vill jag helst inte ha en massa saker att göra.
Har börjat träna i veckan också, har ju varit sjuk i två veckor men i måndags fick det vara nog! Saknade mina tjejer alldeles för mycket!
Och så igår på träningen sprang vi en massa och sen spelade vi i 35 minuter. Så jag är ju gaaaanska så öm i kroppen idag ska jag säga er! Men det är härligt ;) en riktig rivstart blev det då iaf, haha det går fan aldrig att säga att man ska "börja lugnt för jag har ju varit sjuk" för man håller det aldrig!

Nej nu sprang klockan iväg, vi får höras imorgon istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0