15:e februari

Alla hjärtans dag igår! en helt underbar dag hade vi :)
började med att vi vaknade kl 10, serverade hjärtat frukost på sängen med rosor och presenter. sedan fick han ligga kvar i sängen och glo sina serier medans jag bakade små kladdkake-hjärtan som vi sedan åt med en massa grädde i sängen!! haha.
sen var jag tvungen att åka på någon intro om det nya dokumentationssystemet med jobbet, men var bara borta i 2 timmar.
då kom elin & alexander och hämtade mig så åkte vi till mammas grav på örnäset.
tände en massa ljus och lämnade en rosa ros. åh så jag saknar henne varje dag.. min bästa vän..
alexander och elin var tvugna att gå på toa så vi åkte till hans föräldrar ute på kronan och lånade toaletten och surrade på en stund.
och sen hade vi bokat bord på per och mickes, där det blev en 3-rätters middag.
skjutsade hem elin, och fick en ask med hjärtan av anders.
sen åkte alle iväg på jobbet en sväng, men kom hem ganska snabbt igen.
så kvällen slutade med en ryggmassage och handmassage tills jag slocknade för att det var så underbart! haha :)
världens bästa pojkvän!
tänkte på det, jag har aldrig i hela mitt liv gett någon frukost på sängen. jag har knappt brytt mig i alla hjärtans dag förut.
och enligt alexander så har han då känt samma sak! haha..
så det måste ju helt enkelt vara att vi aldrig nånsin känt såhär för någon förut? visst är det så? jag är då helt säker på att jag aldrig någonsin känt såhär i hela mitt liv, och alexander håller då med mig.
visst är det underbart när man är på samma plan? :)
jag längtar till att starta våra liv tillsammans!!!!!
nu är iaf alexander på skolan och jag är då bara hemma.. vaknade när han åkte vid 10.
tänkte slå igång 90210, gossip girl, one tree hill och the lying game innan jag ska iväg till jobbet.
men tror inte att jag hinner med alla nu! haha.. men jobbar bara 14-14.30 och sedan har jag en lucka till 16,50. roooligt.. nåja. hinner nog hem en sväng mellan iaf..
nej nu ska jag ta tag i dagen! kanske lite frukost på det här..
fan vad jag fryyyyyser förresten..
här får ni en härlig sommarbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0