19:e oktober

Såå, igår slutade jag 13. Hann äta lunch hos farmor, och hann även med att träffa eve, gustav och fina lilla Ingemar! Missade Ingemars dop i lördags eftersom jag var tvungen att jobba. Men nu hann jag iaf träffa dom en snabbis innan dom åkte tillbaka till Stockholm igen. :) önskar dom bodde närmare!

Och så hann jag även vara med Elin på stan en stund, inhandlade lite nödvändiga grejer som halsduk och bh:ar. Fan jag som hatar att använda det! Haha. Men man måste väl sägs det ju.
Sov i 1 timme innan det var dags för träning. Var verkligen helt slut igår på träningen! Benen ville typ inte bära. Aha. Det var en rolig träning :D

Och så kom jag hem, helt glad att jag skulle svara på ett mail, och så funkar inte mitt internet hemma! Åhhh så störigt det var. Kunde därmed inte se mina serier heller. Så satt och glodde lite sex and the city på tvn innan jag gick och la mig.

Och så idag är det min kväll på jobbet. Fast just denna vecka jobbar jag 11-22 istället för 15,30-22. Fast dagen har hittills gått väldigt snabbt! Så vi får väl hoppas att kvällen går i samma tempo.

Shit vad stressig den här veckan känns!! Måste tvätta och få med mig väskan från hildurs också. Måste hinna packa inför helgen. Måste även handla, mitt kylskåp ekar tomt. Och här emellan ska jag imorgon jobba 7-17, träna 18-20, jobba 7-11 och åka från Boden 12,45 på fredag! Haha blir intressant att se om jag hinner med allt.

Nej men nu ska jag ta 5:e koppen kaffe för idag. Man måste ju hålla sig pigg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0