15:e oktober

Haha helt sjukt att det äntligen fungerade att uppdatera!! Har testat varje dag sen den 10:e, men icket.

Aja, ni har ändå inte missat så mycket roligt som hänt i mitt liv. Jobba, träna, sova, äta. Är väl ungefär det jag hinner med.
Plus helt sjukt mycket mail! Haha.

I helgen är det min jobbhelg, så 7-17 stod på schemat både idag och så samma imorgon. Missade därmed både dagens träning och morgondagens match! Meen. Det kan inte hjälpas.
Bortamatcher nästa helg däremot, så taggar inför det!
Och glöm nu inte hålla tummarna imorgon!!

Nu måste jag fan sova.
Om ni har tur kanske appen fungerar imorgon med!!
Här får ni en bild från supervarmaveckan i juni som jag brukar kalla den! Haha. Fan vad jag fryser hela tiden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0