10:e oktober

Den här appen fungerar dååligt. Haha jag har försökt ladda upp ett inlägg sen i lördags men nu har jag gett upp och testar det här istället.
I fredags var vi iaf hos Linnea som hade fyllt 20 och åt en massa gofika:)

I lördags var det jobb 7,30-18, och när jag kom hem slängde jag mig i soffan med ett glas vin. Det tyckte jag verkligen att jag förtjänade! Sandra o Henke kom förbi hos pappa och vi slötittade tv och snackade en massa skit. När kl blev 22 så höll vi alla 3 på att dö av trötthet så då åkte dom hem och jag gick och la mig.
Igår då så var jag leeedig :) vaknade kl 10 redan, åt american pancakes som Lena gjorde och myste på med kaffe.
Vid 14 åkte jag och emmy och körde intervaller på winternet! Skönt att göra bort träningen på dagen.

Och så igår hade jag lovar bostadsrättsföreningen att jag skulle hänga upp gardiner i båda trapphusen, så det tog väl typ 1,5 timme innan jag hade fattat vilka som skulle vara vart. Haha.. Hann även se lite serier igår som jag missat i veckan innan jag somnade vid 00.

Och så idag, jobbar jag 7-17. Hade även tänkt hinna med intervaller innan träningen, så det är vad jag gör idag. Och så är man hemma vid 21,30 och då är det bara att sova igen! Haha. Roligt liv det låter som att jag har..

Neej nu ska jag jobba vidare! Nästa inlägg blir det nog lite bilder från helgen om ni har tur!

Ps. Vi har kommit igång med BHIF-bloggen nu igen! Så kika in där vettja http://www.bhiff.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0