26:e november

5 saker jag älskar hos Lena:

* hon lagar världens bästa mat, det har hänt att jag har spytt efter en middag där. Bara för att jag har tryckt så mycket för att det är så gott!!!
* hon är världens snällaste och vill alltid ens bästa.
* hon är väldigt lätt att prata med, såväl roliga grejer som djupa grejer.
* direkt när jag är sjuk ringer jag Lena, hon vet alltid vad det är! Och så tar hon så bra hand om en när man är sjuk också! Hihi. Det gillar jag!
* hon är ju svinsnygg! Är så glad att hon och pappa har varit ihop i 17 (kanske är 18?) år nu!

Nu får ni fan se till att gifta er!!! Jag vill gå på bröllop igen:)

Här har ni världens bästa Lena!


Kommentarer
Postat av: Lena

Tack mitt <3 :):)

2011-11-26 @ 23:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0