22:a november

5 saker jag älskar hos min kära far:

* han är världens mest omtänksamma.
* han är sjukt rolig och kan alltid skämta om sig själv, det gillar jag!
* han kommer alltid med bra råd. Även om jag kanske inte förstår det just då så vet jag ändå att han NÄSTAN alltid har rätt ;)
* han är social, snäll och rolig med alla han träffar. Han är väldigt svår att ogilla!
* han är väldigt osjälvisk och sätter alltid oss barn före allt. Förutom travet kl 18 på lördagarna såklart ;) haha!

Han är världens bästa pappa helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Pappa

OMG man tackar sååå mycket;)

2011-11-22 @ 19:06:47
Postat av: Pappa

OMG man tackar sååå mycket;)

2011-11-22 @ 19:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0