6:e februari

jaha då har en hel helg gått igen.
och jag har knappt hunnit vara hemma nått förrän nu!
det började i torsdags med att jag jobbade 16 timmar i sträck, först dag på hemtjänsten och sen rönnbäcks på kvällen. jag var så sjukt trött när jag kom hem 23,30.
sen var det jobb igen på fredag 9-18 och sen gick jag direkt till pappa för fredagsmys.
igår var det återigen jobb, 10-18. då hämtade anders & elin upp mig och så var det dags för lördagsmys hos mamma! vi såg en konstig film hos mamma igår, the watcher. se den inte! haha. vi hann även se melodifestivalen och mysa på. skönt att  ha mamma hemma igen : ) stort plus också att hon mår iaf liiite bättre!
var hemma vid 23,30 och då somnade jag på ungefär 1 sekund. sjukt trött har jag varit hela helgen. kan ju iofs vara för att det har varit väldigt mycket folk på jobbet!
och så idag vaknade jag av mig själv redan vid 10, gormade på lite och gick till farmor för frukost/lunch.
folke skjutsade mig till wnet, palla gå i den här jävla snöstormen!!
45 minuters styrke senare så var jag hemma.
har hunnit plantera om en blomma, diska, städa lite, försöka hitta swingfly's låt på spotify (LÄTT bäst!), duschat och färgat håret.
nu inväntar jag bara panelen, pappa ska bjuda hela familjen nämligen ;)
hann vann en storvinst på travet igår förstår ni, och DET ska firas!

nu ska jag roa mig med lite greys!

här får ni en bildbomb från helgen


jag är fan kass på att färga håret på mig själv. emmy kommer döda mig när hon tittar noga. hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0