1:a februari

efter att ha jobbat helt sjukt lite i januari så hoppas jag på att få jobba sjukt mycket i februari. annars kan det ju bli rätt jobbigt fram till sommaren.
jobbar iofs på torsdag och på lördag, men hade gärna jobbat hela veckan.
nåja. finns inte så mycket mer jag kan göra just nu iaf.
myste iaf med mellansystern Elin igår i hennes säng. vi såg CSI och åt mörk choklad! eller okej, jag höll mig faktiskt. sen sov hon i sin säng och jag i mammas. elin låter så högt när hon sover och hundarna gör det också! helt sjukt att pepsi snarkar som en hel man. men tillslut lyckades jag somna iaf! 
vaknade väldigt tidigt idag, 10:00. vovvarna var väldigt pissnödiga och hoppade på min mage och bad mig skynda mig upp ur sängen.
tog en väldigt duktig prommis på 25 minuter med dom små liven.
annars har jag hunnit äta frukost och nu ska jag trycka lite lunch. blir resterna från igår som jag gjorde till mig och elin! kolla så gott!


sen ska jag bara vänta på att anders kommer hem. mamma blir inlagd på SUS tillsvidare iaf. avdelning infektion tror jag det hette. så nu håller vi bara tummarna att den här jävla febern försvinner!
... en rätt så deppig dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0