17:e september

oj så mycket jag har hunnit göra idag! somnade helt underbart med underbara Anders för att sen vakna till av att han väckte mig imorse och sa: vad gulligt du skrivit på bloggen och gav mig en puss innan han gick iväg till jobbet. fan vad såna saker kan göra en dag.

klev inte upp förrän vid 12,30, och ooj så skönt det var att sova. kände mig också riktigt risig när jag vaknade. var nog inte så bra att jag var i tränade styrke igår. nåja. har varit duktig o vilat hela veckan från handbollen eftersom jag har ont i halsen hela jävla veckan. och inte fan verkar det bli bättre. man vill som bara att det ska bryta ut men inte fan verkar det hända. nåja. träning på måndag igen! det är då min plan.
snart match ju.

nåja. sen så åkte jag hem, fix och så kom kullis o hämtade mig så åkte vi på stan en sväng för att ta en fika med kärran på opalen. sen var det äntligen dags för att fixa min sängram! så pappa kom o hjälpte oss! bra det, haha. vad hade man gjort utan pappor? jani.
åkte till mamma sen för att äta middag och se bondi beach (som f.ö är mitt o mammas nya favvoprogram). pratade på lite med mamma för att sen åka till pappa, dricka en cider och snacka bort 1 timme om all skit i världen och hämta häftpistolen. cyklade sen farmor och hämtade ett täcke för att ha till sängramen. och så hem, där kärran väntade på mig. och så satte vi igång med projektet sängram till jessica.
det gick super faktiskt! blev svettig som fan medans vi höll på med skiten men det vare värt!
kolla så fint det blev!




sen såg jag o kärrigen på idol på tv4play! sjukt skönt. bara 70 sekunders paus där så det tar bara 44 minuter att se hela avsnittet! rekommenderar det starkt!
sen har vi sett lite säsong 9 av scrubs och så har kärran hållt på att pilla med hennes armbands-beställningar och jag har mest suttit och filat på mitt inlägg som jag ska skriva om PEFA. det blir bra det här!

nej nu ska jag och kärringen avrunda denna fredagkväll och jag ska cykla till anders för att få sova med honon iaf. jobbar imorgon 10-18 som sagt. sen är det kräftmiddag hos pappa!

puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0