sista november!

oooj, hörrni. nu var det längesedan jag skrev på den här bloggen. när jag väl har lust att skriva så är det bhiff-bloggen som får all min energi.  http//www.bhiff.blogg.se f.ö.

nåja, vad har hänt sen sist?
ja, jag är en singel kvinna igen. hur duktig är du på att ha ett förhållande egentligen, JESSICA? undrar ni ju säkert nu.
men ni vet hur det är. ibland är man kär. ibland är man det inte. ibland tror man att man är kär.
och ja, jag trodde väl kanske att jag var kär.
tills det visade sig att han inte alls var den jag trodde att han var.
och fan i helvete, att jag ska försöka förlåta något sådant. det är inte så jag gör. nejdå.
nåja, trist det iaf. eller nått.
jag tycker iaf att det är grymt jävla skönt att vara själv. har som vant mig vid det sen jag och joel gjorde slut. shit. det var längesedan.
nog för att det finns någon just nu och spökar omkring här inne. men det ni! det dröjer nog innan ni ens får en vindpust om det.

annars så jobbar jag på inom hemtjänsten och på rönkan när någon är sjuk. under oktober så var det sjuukt dött. jobbade bara drygt 100 timmar. under november däremot har det varit mer att göra, hann nog upp i 150 timmar iaf. och det räcker ju och blir över. så nu har jag köpt nästan hälften av alla julklappar, men resten blir inte förrän jag får lön igen. haha. knapert denna månad. nåja. tur att det är tidig lön i december. nog klarar man sig alltid.

och mammas cancer håller dom fortfarande på med. det blir inte bättre iaf. men nu ska hon iaf strålas, så förhoppningsvis blir det ju inte sämre. man får hålla tummarna varje dag. men bra har hon då inte mått min lilla mamma. hon har haft feber i typ 3 veckor nu och det är då fan INTE okej. hoppas nu att detta penicillin hjälper. gör ont i hjärtat att se henne må så dåligt.

handbollen då, jodå! vi har vunnit 7 av 7 matcher! riktigt grymt jobbat av oss. nu har vi bara en match kvar innan det är dags för juluppehållet, och den sker på söndag kl 13,30 mot Kiruna! blir nog en riktig krigarmatch, kiruna är kända för att aldrig ge upp. men vi ska då fan göra vårat bästa.
sen är vi ledig i typ en månad, och nästa match är mot BBK, trettondagsafton kl 15. IIH. längtar redan.

och i veckan så händer inte alls så mycket. imorgon jobbar jag 7-17 och sen är det handbollsträning 18,30-20 för att sen fortsätta kvällen med 8 mile som vi bestämde tidigare ikväll. eller vaaa? vi får väl se.
mys är han då iaf.

nej nu ska jag gå. lyssnar sönder rihanna - what´s my name f.ö.
men det gör inget. för den är grym och det är emmy som tipsat mig om den ;) hehe.

nu ska jag lägga mig i sängen och ha en underbar sömn till 06,15. mmm!

förhoppningsvis så hörs vi senare i veckan, pöss

Kommentarer
Postat av: sussi

Håller också tummarna för din mamma, hoppas det en dag vänder och att det bara blir bättre med henne!! Kram

2010-12-01 @ 00:10:52
Postat av: emmy

hej äsklingen min, hallå vi spelar ju på lördag ;)

2010-12-01 @ 15:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0