29:e maj

jahaja ny månad igen.
har hänt en massa saker i maj när jag tänker efter.. vet ej dock om jag kommer orka berätta allt för er.
kan ju ge det ett försök iaf.

i början av maj kom carin hem, hon var hemma i 3 veckor. och dagen hon skulle åka tillbaka till norge så bestämde hon sig för att flytta hem. iiih! ska bli så himla kul att ha henne hemma igen!

sen gick e´s släkting bort, och världen föll samman en stund.
man försöker så gott man kan att alltid finnas där när det behövs. och jag hoppas att det har räckt. ljuset börjar komma tillbaka och man får minnas alla dom bra och fina sakerna istället.

och mammas cancer verkar inte försvinna i första taget. efter ungefär 4 (har tappat räkningen) olika cellgift så är det nu dags för det 'sista'. jag håller alla mina tummar i världen på att allt bara ska bli bra. mammas cancer kommer aldrig försvinna, men den kan sluta växa. och förhoppningsvis minska. man får ta en dag i sänder. finns inte så mycket annat att göra. men nu får det fan vara nog. man orkar inte hur mycket som helst.. faktiskt.

annars så har sommarträningen dragit igång ordentligen. 5dagar per vecka kör vi. 4 styrkepass och intervaller plus ett handbollspass i veckan. det både räcker och blir över. men kul är det!

och jobbet flyter på. har fått 2 perioder i sommar på min älskade grupp. den 25:e juni börjar jag. och den 15:e augusti slutar schemat. då kommer det nog börja sina med jobb eftersom dom tydligen ska säga upp massa folk. så har börjat fila på mitt cv som man måste börja få iväg snart. så man inte står där i höst utan jobb och pengar.

på torsdag fyller jag år. 23 jävla år blir jag. fyfan vad gammal. nästa höst måste det bli plugg. måste måste måste. hatar alla dessa måsten. men har ju iofs bara mig själv att skylla. nåja. såå gammal är jag ju inte.........
sen på fredag så åker jag iväg till göteborg i 5 dagar! åh så jag längtar! det var två år sedan jag befann mig utanför bodens gränser..... alldeles på tok för längesen jag gjorde nått roligt. så nu jävlar ska jag unna mig det här.
förhoppningsvis blir det en utlandsresa i slutet av augusti också. får väl se vad ekonomin säger om det dock. men drömma måste man.

jahaaa.. hm. vad mer.. jobbar i helgen. har varit ledig i 4 dagar och så jobbar jag nu i 6 dagar. det är så konstigt det där.. allt på en gång. typ. nåja.. det ska nog gå bra ändå!

idag på rönkan så fick jag f.ö sjukt mycket olja över hela mig. den var, som tur var, inte uppvärmd. men ändå. hela ansiktet har varit flottigt hela dagen. och håret. och armarna. det var inte fräscht överhuvudtaget.
har hunnit ta mig till mamma och äta middag efter jobbet. pratat lite skit med morfar som var här på besök.
snart kanske jag tar mig till sandra en sväng eller så åker jag direkt hem och sover. är helt sjukt trött..


hörs väl om en månad eller nått som vanligt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0