3 mars

oj, redan en ny månad. tiden går då fan snabbt.

spelat 3 matcher sen sist iaf. 2 förluster och 1 vinst. det är då fan tur att serien inte gäller nått i år, haha. annars hade detta varit pinsamt. nåja.
vi tränar på för fullt, har en match kvar den här säsongen. 28e mars så kommer kiruna hit. innan dess så är det dött på matchfronten. hade fys igår som vanligt på tisdagar och träningsvärken jag har idag är då fan inte att leka med. haha. men skönt är det!

har inte hunnit göra så mkt mer sen sist jag skrev tror jag. inga galna fester att rapportera heller. bara jobb, jobb & träning. mys hos mamma. mys hos pappa. mys hos farmor.
typ så ja :)
idag har jag faktiskt varit och klippt mig lite hos emmy! skönt att klippa av lite. såhär blev det! (vet att carin alltid vill ha bilder i inlägg iaf ;) haha)


har ätit palt hos farmor idag. åt palt hos mamma igår. haha. emmy har ätit palt idag. konstigt det där, alla verkar äta palt samtidigt! haha. GOOTT.

imorgon är det jobb 16,30-21,30, på fredag 15-18 och lördag & söndag 10-18. ska även hinna med en lagfest med kroken herrar på lördagen.

nu ska jag göra mig redo för träning, syrran ska träna med oss idag också ;)

Kommentarer
Postat av: evelina

Åå, ny design :=)



Du passar så bra i ljust hår min vän! Supperfin är du!

2010-03-04 @ 17:03:17
URL: http://evelinagothed.blogspot.com
Postat av: elin

var gärna med och tävla om att bli dagens blogg i min blogg , avslutas ikväll klockan 20.00 :D

2010-03-04 @ 19:03:51
URL: http://eelinandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0