onsdag

satan så den här veckan går sakta. jag tycker allt att du ska komma hem nu!

nåja. har hunnit med ett besök på wnet imorse och en 30-minuters promenad. det blev inte så länge idag, men det blev så förbannat kallt om benen så det fick räcka.
klev faktiskt upp kl 10, åt min gröt med bär i, 2 hårdbrömackor och ett glas brusvitamin. fyfan så duktig jag är. helt sjukt.

har även hunnit in på bemanningen för att anmäla mig till sommaren. så hoppas på att få 2 perioder den här gången. och nu är jag hos mamma och ska äta middag innan träningen.
hör och häpna, vi ska duscha efter träningen! höhö. hoppas bara att alla kommer ihåg det, haha. vi brukar ha en tendens att glömma såna 'viktiga' grejer.

nej nu ska jag och min träningsvärk hjälpa mamma med maten. potatisbullar blire idag!



tog 2 fina bilder igår när jag var ute på min prommis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0