jahaja!

tisdag igen då.. ännu en vecka har gått. eller kanske 2. haha kommer inte ihåg när jag skrev sist..

nååja. vad händer då..
handbollssnacket då. vi har 5 matcher kvar av den här säsongen. om vi vinner alla och lillpiteå och strömnäs förlorar varsin match så har vi chansen att vinna hela serien :D nog för att serien inte spelar någon roll i år. men ändå. äran gäller ALLTID! hehe.
nästa match är på lördag, hemma mot malmberget (kl 16 för att vara exakt). längtar!!!
sen efter matchen är det lagfest här hos mig (otippat).....

nåja. jobb då? är ni verkligen intresserade utav det? haha. iaf. har inte fått jobba så mkt alls den här månaden och har haft rätt så mycket panik över det. är nu uppe i 98 timmar bara. sen i augusti så har det ändå legat uppåt 130-140 timmar varje månad. visst, nog klarar jag räkningarna och hyran på 98 timmar. men ändå. alltid kul att ha lite att röra sig med.
iaf. pga pengabristen så har jag bestämt mig för att sluta snusa.
idag kl 17 slängde jag iväg min sista snus. förstår ni att det snart är 7 timmar sedan!??!?!?
mitt huvud värker, humöret är VÄLDIGT djupt nere, fingrarna skakar och jag slänger in tuggummi efter tuggummi så att jag inte ska gå o småäta istället för att snusa. för fet(are) vill jag ju då fan inte bli på kuppen också!!
snusade ju ändå LÄTT 1 dosa/dag. i typ 6 år.
åh herregud. vad har jag gett mig in i.. VAD FAN TÄNKTE JAG.

mina vänner kommer inte vilja umgås med mig.
mamma kommer bli förbannad på mig och mitt dåliga humör.
gustav kommer sluta svara när jag ringer.
HAHAHAHA. jag ser det framför mig.
mitt humör är för övrigt jättekonstigt. känns som att jag hade kunnat börja gråta för minsta lilla just nu.
såg nyss oth förresten. iofs gråter jag alltid till det. men ändå.

nåja. det var det om det.

annars har jag faktiskt inte gjort alltför mycket.
satsar stenhårt på att ta mig till gymmet måndagar, onsdagar & fredagar. i snart 3 veckor har jag hållt det nu ändå. sen när säsongen är slut så blir det att lägga till minst 1 dag/vecka iaf.
mina dagliga promenader höll väl i sig ett tag. men jag hatar verkligen att gå. haha. så ska ta mig ut o springa nån dag i veckan istället hade jag tänkt. nog för att jag hatar att springa ännu mer. men det går snabbare iaf. haha. eller ja. känns som det!

spenderar rätt mycket tid i luleå annars om veckorna. vi ser film, äter och myser så ini tusan. känslan att vara nykär kan ju faktiskt vara det bästa som finns i hela jävla livet? jag är faktiskt rätt säker på det.
jajjemen.

ajaaa..
men vet ni?! vad jag har gjort idag!
inte nog med att jag har tvättat, renbäddat, städat toan, städat resten av lägenheten, sorterat, gått ut med ett ton sopor, dammsugit, skurat, diskat, dammtorkat och rensat avloppet.
jag har faktiskt möblerat om litegrann i vardagsrummet! spännande va?
haha nej faktiskt inte så spännande alls. men här har ni en bild iaf!
stör mig dock på att man ser baksidan av soffan nu. men äh. hey.
den är grymt skön faktiskt! soffan alltså. inte baksidan. haha.



nej nu känner jag att jag svammlar. ska faktiskt sova nu. jobbar 9-16,30 imorgon och sen träning direkt från 17,30-18,45. sen hem, duscha & fixa och sen ska jag nog ta mig till luleå! :) saknar honom varje sekund. det ska gudarna veta.

heipa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna för att du fixar att sluta snusa! =) Jag är så stolt över dig gumsan..PUSSSSSSSS

2010-01-27 @ 21:13:46
Postat av: Evelina

HE HE HE... Det var jag som skrev.. Jävla skit blogg.se

2010-01-27 @ 21:14:29
URL: http://evelinagothed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0