26:e april

oj, nu var det ju bara 5 dagar sedan jag skrev! duktig idiot är jag.

helgen har iaf varit helt underbaaaaaar! inte för att det har hänt något speciellt utan mest bara för att jag har varit ledig i 4 dagar :D fre-mån alltså.. i fredags så var jag ju som sagt hos pappa och åt gomiddag! äntligen är grillen igång ;) åt så att jag höll på att spy.. inget ovanligt iofs. haha. var där hela kvällen, eller ja till kl 22,30 ungefär. sen var tanken att jag skulle möta upp kullis o dom på tc men när jag hade kommit dit och varit där i en kvart så säger han att dom inte ids åka in till stan. happ. stannade i en kvart till för att det inte skulle kännas heelt ovärt att betala 80 spänn för inträdet. sen åkte jag hem o soov. skönt.
lördagen spenderades hos mamma tills klockan blev kring 17. hem o duscha, sen kom kärran och vi begav oss (efter ungefär 1000 klädombyten) till mucc där svante var.
efter lite ölspel så CYKLADE jag till tc, haha.
hade en sjuukt rolig kväll faktiskt! träffade pappa och vi dansade skiten ur dansgolvet, köpte TRE cider (det hör till grejen att jag ALDRIG köper något ute), och träffade en massa roligt folk! så jo, det var en trevlig kväll.

upp på söndagen, lunch hos farmor och sen hämtade jag cykeln nere vid tc. glömde nämligen bort att jag hade cykel där på natten haha. nåja. tog mig en cykeltur till pappa och satt och drack kaffe i solen på altanen med lena. myysväder ute! sen vare dags för träning kl 18. stenhårt benpass och idag gör det sådär ont att sitta på toan. nivet? jobbigt. men skönt.

idag har jag bara slöat. har kommit fram till att man blir då fan bara tröttare av att inte göra något på en hel dag än att jobba en hel dag och sen träna på kvällen. har varit trött hela dagen nämligen och jag har inte gjort ett skit. haha. var hos mamma för frukost och kaffe. sen till sandra en sväng innan hon skulle iväg o jobba. sen tillbaka till mamma för lite middag och sen dess har jag varit hemma bara.
har hunnit se handbollen på tv faktiskt.

nej imorgon börjar livet igen. jobbar först 8-16, sen träning 19,30 på arenan. ledig onsdag, ska bli bjuden på middag på panelen för att lena fyller 40 på onsdag nämligen :)
sen är det jobb på torsdag, bara 12-17 och så fredag kortkväll.
har även hunnit planera in att träffa carin på fredag för en lunchdate.
lördag är det träningsdags med några inbjudna spelare. ska bli spännande! jobbar helgen också.

puh. nu är ni uppdaterade.
nu ska jag ÄNTLIGEN se shutter island som jag inte har tagit mig för ÄNNU! bara sällskapet som saknats, hehe.

pössss

Kommentarer
Postat av: Valle

Där skulle jag vara! ;)

2010-04-29 @ 02:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0