torsdag

JÄVLAR i mig vad den här veckan har gått snabbt!! jobbat hela jävla tiden och sen träning på kvällen och sen sova. typ så ja.
idag kl 13 ska mamma till sunderbyn så då får vi veta vad som ska ske härnäst. ni kan ju hålla en tumme eller två.

egentligen skulle jag ju vara ledig torsdag och fredag. alltså idag och imorgon. men igår ringde dom från bemanningen, så jobbar 7,30-16 idag och 7-17 imorgon åt hemtjänsten! känns svinkul att vara tillbaka, alldeles för längesen jag jobbade där!
har lunch just nu så är hos mamma och har ätit. dom är dock inte hemma, men jag dricker mitt kaffe ändå. hehe.
ikväll är det träning 18,30-20. men innan dess måste jag på stan för att kika på present. mamma fyller år på söndag nämligen! många födelsedagsbarn på söndag verkar det som, haha. mamma, åsa & hannas mamma. 6:e september är en fiin dag med andra ord.

sen så ringde hanna för ett tag sen och hon ska vara hemma ända till på onsdag nästa vecka! och eve kommer ju idag och så kommer kärran nästa vecka :D åhh roliga tider framöver får jag hoppas på.

nä nu ska jag iväg och jobba dom sista timmarna! vi hörs säkert senare

Kommentarer
Postat av: åsa

tycker jag också.. kom ihåg att komma o fika chokladcheescake om det hinns med :) puss

2009-09-03 @ 21:16:43
Postat av: åsa

tycker jag också.. kom ihåg att komma o fika chokladcheescake om det hinns med :) puss

2009-09-03 @ 21:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0