helgen då!

jo i fredags var jag ju då hos mamma. det blev pizza till middag, hehe. GOTT. och väldigt längesen jag åt pizza nu faktiskt! och då smakar det ju faktiskt lite extra gott!
såg självklart idol och sen myste jag på hemma hos mig resten av kvällen.

somnade inte förrän vid 02tiden i fredags pga lite olika saker som hände, haha. men KUL hade vi!
upp kl 09 för att jobba kl 10. dagen rullade på, men vi hade sjuukt mkt att göra om man tänker på att det var lördag. brukar vara mindre på lördagar och mer på söndagar.
iaf, efter jobbet så åkte jag direkt till pappa för kräftmiddag med en massa västerbottenost (MMMM) och ett glas vin eller två. surrade på, pappa hann åka och jobba i nån timme och sen spelade jag kort med tjejerna ;) dock så vann jag inte. eller jo, jag var grym vissa kortspel, men meen :) ingen som ville spela monopol så jag fick vika ned mig för kortspel istället! hehe. en himla mysig kväll som alltid!

sen åkte jag hem och somnade vid 00. upp igen 09 för att jobba. idag har det inte varit så mkt folk alls! konstigt ändå eftersom hela bodens befolkning verkade vara ute igår, haha. men men. skönt ändå :D
nu börjar jag längta lite smått till den 3:e oktober då vi ska ha lagfest! jag har inte festat då på 2 månader, och jag njuuter. det är skönt att inte festa, haha. börjar nog bli gammal.
men det ska bli kul ändå, att få använda lite kläder som bara ligger o skräpar i garderoben, haha. och träffa folk! nåja, det blir nog bra :D

men den närmaste grejen jag längtar till är GIVETVIS derbyt den 2:a oktober! ååh jag vill spela match nuuuuuuuu!! träna träna träna träna!!

neeej hörrni. nu ska jag nog sova.. eftersom jag inte vet om jag ska jobba imorgon eller ej. dom ringer väl där kring 7tiden och så får man stressa iväg. nåja. pengar är pengar!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Moooaaa

Du ska festa den 16 okt då jag kommer hem baby!!

2009-09-21 @ 19:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0