dåå vare ny vecka igen då!

helgen bestod av en massa mys, GOmiddag hos pappa & lena och övernattning med kärran.
sen även match på söndagen! så jävla härligt med vinst så ni anar inte. det behövde vi tjejer!
nu äre kalix som väntar nästa gång, torsdag den 22:a! längtar så inihelvete.
ibland undrar jag vad jag skulle göra utan handbollen. förmodligen hade jag inte bott kvar här.. nej usch. just nu kan jag då inte tänka mig själv utan handboll. ÄLSKARE.

hm vad mer har hänt? har fått 4 dagars jobb den här veckan iaf. idag, fredag, lördag & söndag. och nu har jag räknat mina timmar och har fan 95 timmar den här månaden AV DET JAG VET. sen kommer dom ju förhoppningsvis att ringa en massa från bemanningen också. iih, skönt...
överlever ännu en månad alltså.

annars så kommer BÅDE moa & carro hem i helgen! åh så roligt det ska bli. vi har iaf planerat in en fest på lördag. får se om vi hinner me något mer!
och om typ en månad så kommer min lilla ida hem en sväng också. du vet att jag finns här för dig hjärtat!

emmy segar med bilderna från lagfesten så jag kan inte riktigt ge er dom ännu ;) haha.. vet att ni längtar ihjäl er.
nej nu ska jag se nyaste oth, desperate och gossip. helvete mycket att ta igen nu. nåja.
sen har jag träning 20-22 och sen kommer mamma hem från umeå ikväll också! så ska sova här hos mamma en natt till så jag får krama lite på henne.
































68 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0