tisdag

jaha helgen då!
i fredags var jag hemma och åt middag och sen hämtade jolle upp mig vid 20tiden och så åkte vi till hampis och mös på. vi skulle sova tidigt. eftersom han skulle göra högskoleprovet och upp tidigt, och jag skulle och jobba kl 10 så å :)
sen åkte jag in till stan med jolle när han åkte och sen sov jag en timme innan jag skulle iväg till jobbet.
dagen gick verkligen helt sjukt fort! kanske för att jag inte jobbat på 2 veckor!
sen fort hem, dusch & fix och sen till lagfesten/avslutningen. jättejätte-god mat och dryck senare åkte jag och emmy vidare till rille där det blev lite folk.
sen åkte vi till ice alldeles för sent, så kön var oändlig så vi gick till pubenp tills dom stängde. sen hem och sov.
upp o jobba kl 10 (fast egentligen 9,. jävla sommartid). helt död.
denna dagen gick då iiinte snabbt vill jag lova..
sen äntligen hemma, dusch och grejjs och sen skjutsade pappa mig till hampis.

och igååår då.. jag och jolle hade världens bästa dag :) han kom hem typ halv tolv från skolan, då klev jag upp och gjorde lunch till oss. bacon och spaghetti med en massa pressad vitlök i! mmmm!
sen såg vi klart filmen vi började se i söndags, "pineapple express". sjuk film fö, men jävligt rolig! haha.
sen klädde vi på oss och tog en prommis runt kvarteren, som ändå blev till en halvtimme. är så mysigt att bara gå och hålla handen och prata, speciellt när det var fint väder igår!
sen kom vi in, gick och dushade och sen åkte vi hit till pappa. det var ju måndag och min dag att göra middag. så det blev blodpudding och bacon! dock har jag ingen aptit när jag är sjuk, så åt typ inget. fan. jag som älskar blodpudding..! faktiskt.
sen mös vi på i mitt rum och snackade en massa skit och sen åkte vi och lämnade in filmen på konsum!
sen åkte jolle till träningen och jag la mig i mitt rum och såg en massa lost som jag missat, och chuck!

sen kl 21 när sandra slutade så gick vi på statoil och köpte varsin b&j och gick till sofia och hängde och såg csi och project runway. sen blev jag så jävla trött så då var det dags att gå hem.
kom hem, la mig i sängen och skulle sova. men väntade på ett samtal från jolle, så fick ligga och stirra  i taket i typ 40 minuter haha! men tror att jag hann somna ett tag ändå :)
vi pratade till kl 2, och sen började helveteshostan. så kl 3 kom lena upp och gav mig den bästa hostmedicinen av dom alla! hehe. självklart pratar jag om cocillana! så då tog det ytterligare 50 minuter innan jag tillslut kunde sluta hosta och sen somna gooott!
men då när jag vaknade idag så kände jag mig mer sjuk än nånsin.

snoret är gult, hostan slutar inte, febern spökar och har gjort det i några dagar nu, ögonen rinner och huvudet är alldeles tungt.... usch för detta. kan ju inte träna heller! åh..

nåja. nu ska jag försöka få tag på ulrika på ams och sen ska jag gå till kommunen och skriva på nå papper och sen till mamma och hänga.
mest troligt så ska jag till jolle sen och se handbollen! det blir mys :)
men nu ska jag nog klä på mig kläder och kolla vad linn gör. hon har nämligen fått vattkoppor så vi är två små sjuklingar i huset nu! haha.. stackars oss va! :(

hadeeeeeeeee!

OCH I HELGEN ÄR JAG LEDIG!!!!! YEEEEEEEES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0