tiiisdag

känns som att den här veckan går i snigelfaaaaaaaaaaaaart. men men. känt mig duktig idag. vaknade vid 11,30 (okej, kanske inte så bra), åt lunch som pappa kom med. mmm tacos från dagoberts! sen bestämde jag och mamma en långprommis. så mötte henne vid hildurs och sen gick vi runt sjön, torpgärdan osv. sen och solade :D var hemma vid halv fyra, och då hade jag nästan varit borta i två timmar!
aah. härliga väder..
nu har jag nyss duschat. sitter och hjälper lisa med zelda. har nämligen hittat vårat gamla nintendo! ni vet det där gråa! hehe. så sitter och nöter.. dock hade jag velat ha mariospelen. men hittar dom ej. eller så har vi aldrig haft nått! nåja.

snart middag och sen fix och sen ska jag och se när linn möter jullan och deras lag ;) det blir spännande. hehe.

nej hade inte så värst mycket att säga!
JAG HOPPAS NI LADDAR SOM FAN TILL IMORGON BRUDAR!! då ska vi fan krooossaaa lillpiteå! hoppas jag!!
visst var samlingen 17,15?

Kommentarer
Postat av: Jullan

Jasså, du tänker komma och glo? :D

Haha heja på! ;)

2009-03-17 @ 17:23:27
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0