nej vet ni vad

jag har haft så tråkigt när jag inte har skrivit blogg så jag tänkte ta upp det ett tag igen! haha.. tills jag lessnar nästa gång.

jaha det är ju sportlov nu. min senaste vecka har sett ut såhär:
torsdag, jobb 10,30-17 (här åkte även min pappa, lena, linn & lisa till sundsvall över helgen)
fredag, jobb 10,30-18. sen kom jolle och vi myste som man alltid för på fredagar :)
lördag, match mot kiruna och vi vann! sedan var vi hos mig innan och sen farmen.
söndag, jobb 10-18......... somnade 21.15.
måndag, vaknade kl 9, sen jobb 16,30-23
tisdag, arbetsintervju för jobbet som personlig assistent/hemtjänsten, sen bowling med linn, jullan & lisa. jag blev faktiskt tvåa! hehe. sen jobb 16,30-23
onsdag, jag & sandra bestämde oss för att åka till luleå och kolla på balklänningar. jag har ju faktiskt hittat en på nätet redan, men allt hade varit enklare om jag hittade en i luleå istället :) men briar rose var stängt just den dagen..... elin följde med och köpte nå kläder på gina och sen åkte vi hem. var och tränade sen på kvällen och efter 15 minuter så stukar jag foten. råkar trampa på en boll. hahah. så jävla sjukt. iaf. har fortfarande ont. men det måste ju försvinna. för det första så jobbar jag på lördag och sen har vi match på söndag. robert kom och hämtade mig sen efter hans träning och så var jag äntligen hemma hos hjärtat : ) ååh. kändes som att det var hundra år sen vi var med varandra, även fast det var i måndags. men ändå! saknat honom.

så idag då. vi vaknade för ett tag sen.. skönt att få sova ut! har klivit upp väldigt tidigt dom senaste veckorna.
idag ska jag snart åka till mamma och hänga. sen tänkte jag väl gå förbi träningen om nu inte foten blivit bättre och jag kan vara med.
men men. återstår att se.
nu ska vi lägga oss i sängen och se nyaste grey's :)

förresten, måste ju göra reklam för Emmy's som öppnat på riktigt nu i veckan! se till att pallra er dit! endast 250 kr för en klippning! hehe.

 lite bilder från i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0