måndag

då har helgen varit!
i fredags så kom jolle och hämtade mig vid 21. vi såg lite på tv men slocknade rätt tidigt..
på lördag morgon GICK vi in till stan, jag började nämligen jobba kl 10. jobbade 10-18 och dagen gick hyffsat snabbt ändå!
sen snabbt hem, emmy kom, jag duschade och fixade och tillslut så skjutsade folke oss till unbyn och liza! eller är det lisa? ja. där var iaf fia och gänget. hade riktigt trevligt! kvällen avrundades på ice och många pinsamma stunder senare så var jag hemma och låg i sängen kl 01.
upp och jobba på söndag då, 10-18. var så inihelvetes jävla trött så det var fan inte klokt. men det gick fint. dagen gick rätt snabbt också så det var ju bra!

sen iväg till mamma för anders fyllde år igår! 43 bast. satt och fikade ett tag och kl 20 var jag hemma igen.
låg i sängen och slöade och sen ringde robert så då fick jag skjuts ut hit till hampis :)
såg lite tv, pratade en massa strunt och sen somnade vi. var så jävla trött..
idag däremot vaknade jag kl 11 och känner mig heeelt utvilad! sköönt.
så snart ska jag ta bussen till mamma, men först tänkte jag gå in på arbetsförmedlingen en snabbis!
ska och hämta massa grejer hos john med mamma och anders idag. saknar en massa kläder så det blir ju bra.

nej nu fick jag bråttom. måste fixa innan bussen kommer!


tack tjejer för en superrolig kväll ;) 'gruppbiiild'!! hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0