äntligen fredag!

japp, idag är det fredag. och jag har fortfarande sjukt ont i min fot sen jag stukade den på träningen i onsdags. jävla skit. vi som har match på söndag. nåja. ska nog ändå följa med och försöka tejpa den iaf. kan känna efter sen.
såå, min helg då.
det jag har planerat är att ikväll ska jag och emmy till rilles nya lägga och spela en massa spel med han & min bästa björn! hehe. så nu måste vi se till att vinna!! ska äta middag först vid 18tiden och sen vid 20 ska vi nog vara där?
imorgon jobbar jag 10-18 med ludde. har funderat på om jag kanske ska försöka lära mig att öppna i grillen..... det enda jag är osäker på är moset. och kanske oljan.. nåja. vi får se.

sen imorgonkväll så är det party hos joel. robert fyllde ju 50 här för nån vecka sen och nu ska han ha sin fest. blir nog en massa folk av vad jag hört, så det blir himla trevligt :) dock ingen alkohol eller nått för mig. match på söndag.
sen på söndag då så åker vi till skellefteå kl 12 och spelar kl 16.
sen fyller även pappa år på söndag så när jag kommer hem blir det väl lite firande! ni får se till att spara tårta till mig!! men jag ger han nog sin present redan på morgonen innan vi åker! han blir nog nöjd hoppas jag iaf :)

ahhh. jag är så jävla fattig just nu. lönen rök iväg på räkningar och lån och farmen. och nu är den slut. dock får jag nog den där ungdomsgarantin från försäkringskassan snart, om 1 vecka hoppas jag! och sen är det ju lön igen! hehe. och så mycket som jag jobbade i februari så hoppas jag att den är feeeet :D
måste köpa en ny jacka. och en balklänning. och en scarf/halsduk. och leggings.
nåja. det löser sig! det gör det alltid.

nej nu ska jag lösa lite korsord. pansio som man är.

seeeeeeees

Kommentarer
Postat av: språkpolisen

Du menar "pensio" eller?? För det heter ju pensionär, hahaha du är som sagt väldigt söt....

2009-03-08 @ 09:42:11
Postat av: språkpolisen

Du menar"pensio" eller hur?? För det heter ju pensionär, hahaha som sagt så är du väldigt söt....

2009-03-08 @ 09:47:24
Postat av: språkpolisen

Hahaha det blev många kommentarer där helt plötsligt, och alla sa samma sak.... ja jag vet jag är bra på datorer

2009-03-08 @ 09:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0