ojdåååå

fan jag saknade som min gamla blogg litegranna så jag tänkte ta tillbaka den ett tag. tills jag blir less igen. som vanligt..

nåja. ville bara säga att jag har sån sjuk träningsvärk i benen. och vi slutade träna för en halvtimme sedan. alltså kan ni ju bara försöka förstå hur jävla ont jag kommer ha imorgon? då jag, emmy, moa & åsa ska GÅ till alder.
nej fy satan. jag vill inte ens tänka på det. men men. det kommer nog gå bra det med.

nu ska jag duscha. och sen stretcha. för det är inte bra att stretcha när man är kall. det har jag faktiskt lärt mig.


LOOK AT ME, THIS IS THE NEW, BETTER MEEEE!!!!! ME ME ME ME ME ME



usch så jag älskar mig själv. borde vara olagligt

Kommentarer
Postat av: mrs X

jag älskar också dej själv!!

2009-07-16 @ 18:32:14
Postat av: E

kom igen nu förfan. du är kass på att uppdatera dig. snart jag bort dig från favoriter..kärring

2009-07-18 @ 17:03:06
Postat av: hemlig beundrare

älskar dig

2009-07-20 @ 15:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0