idag är jag ledig!

jaa alltså jag är helt slut. jobbat från 07-17 eller 7,30-17 nu i 4 dagar i rad. OCH JAG HATAR ATT KLIVA UPP PÅ MORGONEN!!

mitt nya duktiga liv började iaf i söndags. först jobbade jag 7,30-17. åt lunch hos farmor, drack eftermiddagskaffe hos mamma under en rast och sen åt jag middag hos pappa. och sen åkte jag och emmy på winternet!
kom hem, såg lite family guy och somnade rätt tidigt.
för att sen vakna 06:00 och börja jobba kl 07. åt lunch hos mamma den här gången, och sen fick jag vara ute i 1 ½ timme för att jag var ute och gick med en vårdtagare! eller gick och gick, vi satt i stan och lapade in det fina vädret :D
sen åt jag middag hos farmor när jag slutat och sen ringde pappa så surrade lite med dom.

sen kom emmy, vi drog på wnet och körde armar, rygg, mage & bröst! och efter det så gick emmy hem, och jag bytte skor till springskorna och tog mig broarna runt (inte inkluderat bodforsen). så när jag kom hem så kom ida hit, vi såg nått family guy-avsnitt och sen skulle vi 'vila' ett tag till hennes skjuts skulle komma och hämta henne. så jo, vi somnar vid 22,30. helt död är jag. idas skjuts kommer vid 23,30 om jag minns rätt.
sen var det ju då meningen att jag skulle cykla till jolle efter ida hade åkt. vet att jag ringde honom där vid 00,36 (för självklart vaknade jag inte när ida åkte) men jag har ingen aning om vad jag sa.
ringde upp nu imorse och då sa han att jag hade sagt att: 'jag ska bara vila ett tag så cyklar jag sen'. men inte fan gjorde jag det. åh hade värsta ångesten när jag vaknade. vi har ju inte hunnit vara med varandra på typ 1 vecka så hade verkligen sett framemot det.
nååja. det får bli ikväll istället :) för vi båda börjar jobba kl 8 (eller okej, jag börjar 7,30) så det blir perfekt. myyys!

haha ja. ser ni inte så duktig jag har varit dom senaste två dagarna? hunnit vara en massa med familjen, vännerna, tränat OCH jobbat! min enda miss var ju inatt när jag skulle ha cyklat. men jag ska make up for it idag istället!! det kan jag lova.

sen imorgon så jobbar jag ju då som sagt, 7,30-12. och sen ska jag fan till alder. eller jag ska då iaf sola! den lilla färg man fått har redan flagnat bort för att det varit skitväder i 3 veckor! 
sen är det löning på fredag och jag har aldrig längtat såhär mycket :D eller jo, det har jag säkert. men ändå.

och sen, beror väldigt mycket på hur mycket pengar jag får i lön, så ska jag, emmy & åsa till way out west!
GAAAH! åh så jävla roligt det kommer bli. hoppas bara att lönebeskedet är jävligt bra. då smäller det!
och då planerar vi att åka typ den 12:e och sen stanna till den 16:e! åh mitt älskade göteborg och mina älskade vänner jag har där. LÄNGTAR!!
meddelar på måndag om resan blir av. ni kan ju hålla tummarna!

jahaa.. idag då. snart ska jag ta cykeln till mamma och äta frukost. sen ska jag cykla till carin i norra svartbyn och mysa med henne sista dagen innan hon åker tillbaka till norge.
ikväll har jag träning kl 19 och sen SKA jag vara med jolle.
det var dagens planer.

nu måste jag nog klä på mig så det inte blir så sent.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0