tisdag igen då..

i fredags så åkte jag med familjen på IKEA. hann även en sväng på skopunkten och inhandlade mig själv 3 par skor! så det var himla bra. sen fick jag även en sån här typ kudde man har under datorn så man kan ligga med den i sängen utan att det blir så jävla varmt, + att jag fick en dataväska av pappa & lena. fick även en massa andra grejer till mitt rum, så det var en perfekt resa :) tack snälla!
när vi var i kalix på  pisspaus så vevade lena ner rutan, precis utanför 2 bankomater där det stod en massa folk och skrek: 'SLUUT PÅ KONTOOT!'....... hahaha. vi fick oss några goda skratt iaf. men vi intalar oss själva att ingen hörde det......

sen kom vi inte hem förrän vid 20-tiden och då var det bara att fixa grejerna i rummet så att allt blev fint. jolle var på bio och vi bestämde oss för att ha en dag ensamma. (ja, tänk hörru.  jag var faktiskt också med på det, bara så du vet. HAHA). det var skönt att bara ligga framför datorn/tvn hela kvällen och lägga sig i relativt normal tid. hade ju match dagen efter så det passade som perfekt. vaknade vid 12-tiden, åt frukost och åkte sen till hildurs. matchen förlorades och det enda som var positivt var att vi tog ikapp 7 bollar som vi låg under med. vi är ena riktiga underdogs vi alltså. eller va? haha.. nåja. vi förlorade iaf med 25-24. skit också.
sen åkte jag hem, snabbduschade och käkade middag och hann till sandra/sofia och såg andra halvleken av handbollen. sen när jolle o dom kom hem från kiruna så plockade dom upp mig så åkte vi till hampis och sov.
åkte in med jolle sen på söndagen kl 13 och fix inför match igen.
för en gångs skull så vann vi. även fast vi spelade som jävla sopor, HAHA. nåja. skönt med vinst iaf. och lisa gjorde 15 jävla mål! det var fan lite sjukt faktiskt! haha ;) grymt!

sen slängde sig hela familjen (+sandra, haha) i bilen och direkt iväg till hildurs där joel och dom också spelade mot umeå. blev vinst även där, även fast det inte var nå skönlir från bbk precis. det är alltid svårt att möta sämre lag. lätt att man sjunker ned på deras nivå. haha.
sen åkte jag hem, åt världens godaste maträtt, eller en av dom iaf. stuvade makkisar med korv.
sen kom jolle vi 19-tiden och vi såg 'bondgården'. hann dock inte se slutet.
myste på osv : )
vaknade vid 12 i måndags och bestämde mig för att gå ut och gå. detta var efter jag såg en kort videosnutt som linn filmat från matchen i lördags. jag är så jävla fet nu så jag blir fan irriterad och måste ta tag i det här. så 1 timme och 15 minuters promenad fick det bli. broarna runt.. sen plockade jolle upp mig här hemma vid 19tiden och så åkte vi ut mot hampis. fredde kom och dom satt och pluggade i flera timmar och jag såg min nya favvoserie. nip/tuck. aah. den är härlig som fan.. (och förresten, vet ni att jag säger till joel att han inte får åka utomlands? jo det är sant. jag vill inte att han ska åka. jag hatar honom om han åker. dessutom så ska nått tjejgäng dit och jag vet att minst HÄLFTEN av dom vill ligga med honom. MOAHAHAHAHAH. ja. detta är helt sant.)

just ja. sen var det ju då tisdag. vaknade ute i hampis då och sen tog jag en prommis hem. 45 minuters promenad fick det bli idag. men inte var jag nöjd där inte. nejdå. när jag kom hem så tog jag skidorna i handen och traskade iväg upp mot I19. åkte 3 km och var helt blöt av svett när jag kom fram! haha. sen bara traska hemåt igen.
jolle kom och vi åkte till luleå och ÄNTLIGEN fick jag min mobil tillbaka. så nu har jag min C902 här hos mig igen och linn kan få tillbaka sin.
jaa. sen åkte jolle på träning och jag följde och såg på lisas konsert på björknäs i aulan. hon var en himla söt ronja ska jag då säga er.
sen har jag kommit hem för ett tag sedan och nyss fått reda på att lena den lilla godisfiluren har ätit upp en MASSA ur min godispåse, hahah. men det var nog lika bra ändå. ska ju ändå skära ner på sånt där nu. elllleer? ahhaah. ÅH ALDRIG

vad som händer ikväll har jag ingen aning om. bara vänta och se.
tänkte i vilket fall som helst se handbollen kl 22. blir nog spännande.
nu ska jag nog se nått avsnitt av nip/tuck.
imorgon blir det att vakna tidigt och åka med emmy på wnet. springa lite på bandet/ro lite och köra mage/rygg/bål hade jag nog tänkt. sen en prommis senare på dagen.
sen ska jag även hämta lisa på fritids 14.30! så så ser min framtid ut.


ps. lena har fixat internet nu och ÄNTLIGEN har vi 24mb. eller 20 kommer vi upp i iaf! (istället för 0,5....) åh. vad småa saker kan göra en lycklig ibland! ds.

här har ni lite bilder





på bild 3 så ser ni min häärliga munblåsa. mmm. gul och varig och HÄRLIG!
puss på er


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag gjorde faktist "bara" 15 mål =)

2009-01-27 @ 21:03:49
Postat av: Anonym

höhö jag gick runt broarna idag & tänkte bara säga att jag tyckte det var lite häftigt att det tog 1 timma och 15 min för mig också. inte så konstigt egentligen då det är samma sträcka, men ändå. asjävlaballt

2009-01-27 @ 23:30:32
Postat av: LOUISE

glömde en viktig grej såg jag nu. namnet.. jaja, nu vet du

2009-01-28 @ 18:28:19
Postat av: anna

hahahahahahahahahaha

JAG DÖR!!!!!

2009-01-30 @ 18:07:18
Postat av: Anonym

men låt han ha ett liv

2009-01-31 @ 12:22:41
Postat av: Anonym

kan ju bara påpeka att du ha HELT fel agående joel.....

2009-02-01 @ 12:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0