söndag, tjohoo

kan ju börja med att säga att vi vann matchen igår! ååh så härligt det var. så då var det prat om att gå ut, men emmy fick världens lårkaka och sandra hittade inte sitt kontokort. så vi sket i det! lika bra det. haha. så vi hängde hemma hos sandra/sofia istället några timmar innan jag fick skjuts hem av empan och sov. jobbat idag 10-18 och vet ni vad som gjorde mig så jävla glad? jag är ledig på söndag! woho. eller jag fixade med madde så jag jobbar lördag istället för söndag :D vi planerar nämligen att ha lagfest då ju! och jag längtar som fan! hehe.

förresten, alla ni som skriver så hemliga kommentarer till mig, kan ni inte ta och skriva namnet istället? haha. eller vågar ni inte? nej jag vet. jag kan vara rätt farlig.
tycker att det är rätt komiskt nämligen att någon tror sig känna joel bättre än vad jag gör. haha. så är därför väldigt nyfiken på vem det är!
nååja.

YOU KNOW YOU LOVE ME


Kommentarer
Postat av: linne

du jag måste bara fråga vilka du syftar på som vill ligga med joel? haha!! hoppas du inte menar vårat tjejgäng?! =)

2009-02-02 @ 00:50:35
URL: http://linnewl.blogg.se/
Postat av: Joel

Vill bara citera "MOAHAHAHAHAH. ja. detta är helt sant.)" Är det bara jag som ser ironin i det hela? :P

2009-02-02 @ 11:42:49
Postat av: Sanna Ö

Hello.



Har ni nå matcher i Umeå?

2009-02-04 @ 22:50:03
Postat av: Sanna Ö

Men herregud, jag åker inte till Skellefteå! :)

2009-02-04 @ 22:56:41
Postat av: Anonym

du är så F*t

2009-02-07 @ 14:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0