måndag

usch så sjuk jag blivit. åh STÖRANDE! minst sagt. för det första så har jag 4 arbetsdagar kvar av 7 stycken. sen har jag 3 mathcer ï helgen och minst tre träningar i veckan. som sagt. störande att bli sjuk just nu.
nåja. får ju vila upp mig till imorgon då det är träning.

gårdagen spenderades på jobbet. haha jobbade med anton och vi hade en väldigt trevlig dag!
sen kom jag hem, och såg lite family guy och sen somnade jag.
OCH VET NI, ikväll ska jag mysa. SOM jag längtat.

men nu ska jag på fotboll med emmy!

ps. min mobil är försenad och den kommer tidigast imorgon. det suger rätt så stenhårt. ds.


Kommentarer
Postat av: Moaa

Krya på dig gums :) Bara att sova såblir allt bättre, jag ska lägga mig kl 21 idag haha..vilket liv man har, miss u

2009-08-24 @ 19:51:52
Postat av: Anonym

Krya på dig nu.Varma kläder,dricka mycket(vatten),

o sova mycket!! ;) / Kramar Lena

2009-08-25 @ 20:53:22
Postat av: L

hörru! vad ska du skaffa för ny? ;)

2009-08-27 @ 17:39:17
URL: http://linnnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0