helgen

jaha nu ska ni få höra allt roligt som jag gjort i helgen!
i fredags så fick jag jobba mellan 8-17. sen åkte jag direkt iväg till wnet och körde lite och sen direkt vidare till pappa för kräftmiddag och ett glas vin. satt och surrade med pappa & lena ett bra tag och åt en jäävla massa kräftor!
senare kom sandra, perfekt till efterrätten. så då såg hon film med oss, benjamin button blev det. om jag hade varit på humör så hade jag garanterat gråtit men jag orkade inte. haha.
sen gick jag & sandra hemåt. en himla mysfredag med andra ord!

i lördags så vaknade jag vid 10. klädde på mig och tog en springtur runt buddbyträsket. stannade hos mamma och åt lite frukost och duschade.
sen begav vi oss till luleå och vattnade mormor. hann även in en sväng på monki, och kolla så fint jag hittade :D



jaa och sen kom vi till mamma och åt godmiddag. såg en film och sen var jag hemma vid 23.
söndag var det upp och jobba 8-17. sen till mamma för lite mat och sen en prommis runt buddbyträsket.
hem och duscha och se lite family guy för att sedan somna före 23.

idag då. uppe kl 9, mötte upp mamma och tog en timmes prommis igen. hem och byta skor och sen wnet och köra lite armar & mage. lisa visade mig en sjuukt jobbig magövning! bra med lite tips.
tycker att tekniken är det svåraste när man kör styrke. nåja. övning ger färdighet brukar dom ju säga.

missar varje gemensam träning i veckan eftersom jag fått jobb på rönkan i veckan. jobbar tis, ons & tors kväll. sen är jag ledig fredag och sen jobbar jag lördag-fredag veckan därpå. och sen är det DM! iih. längtar.

nej nu ska jag städa lägenheten och sen funderar jag på att äta middag hos pappa och umgås lite med syskonen där.
ikväll blir det nog en prommis. känns som att jag inte har nått annat att göra, så därför får det bli att träna lite extra mycket.
nåja.

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0