godmorgon!

eftersom att jag nu för tiden blivit som en kärring så somnar jag före kl 23 varje dag och är uppe SENAST kl 9.
det är faktiskt rätt så skönt. jag älskar mitt nya liv. dock vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag. funderar på att gå ut och gå en sväng, men sandra skulle sova till tio så vet inte om vi hinner då.
nåja vi ser ju.

nu är mitt schema på kvarnängsgruppen slut för den här sommaren! jag gillar hemtjänsten och arbetskamraterna så jag har då ingenting att klaga över! känns lite trist faktiskt att inte jobba varje dag, haha. men nog ska jag vänja mig ;)
har fått en massa dagar på rönkan nu också. så det känns skönt.
annars då?

jaa liver rullar på. har råkat svänga in på nån högerväg ibland och kommit av vägen. men sånt gör ingenting. jag är tillbaka där nu :)

vad hände med vädret förresten? nu när jag är ledig så får det gäärna vara jättevarmt och fint! nog för att det är varmt, men ingen sol. blir nog att ligga inne nån dag och komma ikapp lite serier. mmm. seriemys det gillar vi.

nej nu ringde sandra, så snabbt på med prommiskläder och ut i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0