GLÖMDE JU!

helvete. jag gjorde ett test på FB och jag kan ju inte annat än att hålla med till 100%!!
jag är en sån jävla glädjespridare så ni ska vara glad att jag finns!

Jessica gjorde Vad är det bästa med dig? din quiz och resultatet är Glädjespridare
Vad människor uppskattar mest hos dig är din sprudlande glädje som du delar med dig av till alla! Du har ett positivt sätt att se på livet och tänker som en riktig optimist. Du säger ofta uppmuntrande saker till dina vänner, och hittar alltid det positiva i varje situation. När någon i din närhet har problem, är du snabb till att komma till deras undsättning! Bara din närvaro brukar räcka för att muntra upp dina vänner. Fortsätt vara den du är!

precis så  ja. jag lovar. jag ska fortsätta vara den jag är.
HÖHÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0