söndag

gårdagskvällen blev lyckad! sandra kom hit vid 17, sen åt vi middag vid 18 och sen var vi hos björn redan 18,30! hehe.
lyssnade på musik, snackade lite skit osv osv. invigde balkongen gjorde vi också! haha. blir skönt att hänga där i sommar. hehe
sen drog jag, sandra, emmy & åsa till ice vid 23 och slapp betala. hahah. det var så jävla sjukt det där.. emmy sa nått om nån lista som inte ens fanns och helt plötsligt slapp vi betala haha.. ja grymt var det av emmy iaf ;)

vi drog igång dansandet alldeles själva men tillslut slöt det upp mer folk, haha. stod där i jävlart 2 timmar och sen ringde joel och var lite väääl berusad så jag gick ut och mötte honom och så åt vi en stor stripsmeny på frasses! mm det satt fint. fick skjuts hem av fredriks mamma så vi låg i sängen halv 3 ändå. sköönt!
imorse sov vi ut ända till 12,30 och åååh så skönt det var!
sen klädde vi på oss och gick ut på gården och pappa grillade gooda hamburgare åt oss på morikkan! haha. om det nu stavas så.. satt ute i 2 timmar och liite färg drog man fan på sig! haha. sköönt..
sen städade jag mitt rum och vi renbäddade sängen. vi får nämligen finbesök från stockholm imorgon, lenas syster ki och hennes barn ebba. dom ska alltså sova i min säng, så jag är utkörd tills på torsdag! så packade lite grejer att ta med till jolle då eftersom det här är mitt hem i veckan :)

nu ikväll har vi äntligen gjort klart pusslet! kolla vad fint det blev :D


har även hunnit se handbollen på tv, ätit goomiddag, sett wipeout och så har vi ätit lite allt möjligt! chips, kakor, trocadero, kiwi, chilinötter. fan vad allt är gott när man är bakis har jag kommit på! haha.
nu funderar jag fan på att sova snart. ska vara på lärcentrum kl 9 (!!) imorgon såå.

tack min babes för en kul kväll igår! ni är guld värda!
och tack min joel för att du finns! alla dagar är underbara med dig :)

tjaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0