ny vecka!

nu är ledigheterna och påskgodisätandet slut för i år! dock har jag typ hela mitt ägg kvar, så har en massamassa godis här just nu! hehe. men dom kan gott stå där. typ om jag håller på att dö nångång så kan det ju vara bra att ha lite proviant.

jo just det. tisdag idag alltså. vad har hänt sen sist.. hm. jaa jag jobbade ju i helgen! jäävligt lugnt har vi haft det. dom flesta äter väl en massa påskmat, så vi har haft det lugnt och skönt :)
sov hos mamma både torsdag, fredag och lördag och myste på.
annars har jag inte gjort så mycket alls.. i söndags efter jobbet så tog jag det bara lugnt. i måndags tog jag en promenad till jolle på morgonen och var där tills på kvällen! väldigt fint väder igår ju, så vi satt ute på altanen en stund också :) sen kom sandra vid 22 och skulle sova här.
vaknade vid 5 av att joel ringer och inte kan sova, nåå. söt.
så jag kunde inte somna om förrän vid 06 när sandra klev upp!
tyckte lite synd om henne att hon skulle gå ända till erikslund! haha.. duktigt iaf.

sen ringde min klocka 8,30 så då var det bara att kliva upp. befann mig på miroi, lärcentrum, kl 9 och hade en samtal om mitt cv, lite tips och så, i 10 minuter. sen gick jag hem. åt frukost med pappa, tog det lugnt för att smälta maten. hann också proppa tvättmaskinen full i kläder. var fan mer än en månad sen sist jag tvättade! men när jag väl tvättar så är det mest bara underkläder, träningsgrejer och strumpor.. använder ju typ inte så mycket vardagskläder när jag inte har nå jobb eller gör nått om dagarna typ haha. 
ja sen iaf så tog jag mig en springtur på 35 minuter! trodde aldrig att jag skulle orka, men tji fick jag.
det var härligt. sen kom jag hem, duschade, hängde upp tvätten och satte igång en ny maskin. 
sen fick jag ett ryck och ville grundstäda mitt rum! så jag rensade min byrå, slängde gamla trosor man aldrig använder, håliga strumpor och rensade ur sånt jag inte använder! så nu har jag en massa plats :D
gick även igenom garderoben och vek om alla kläder och sorterade så fint så fint.
sen gick jag lös på hyllan i mitt rum, haha. sorterade örhängen, halsband, armband och smink.
hann även med att sortera en massa viktiga papper och sånt!
så nu ser det faktiskt riktigt bra ut här inne :) 
sen ner och hänga upp mer tvätt. fyfan vad jag tvättat alltså! hehe. jag dammsög även hela övervåningen också!

jolle kom sen och hämtade mig, jag skulle nämligen följa med och handla! så då gjorde vi det. han var riktigt jävla snygg idag mitt hjärta. mmm! han är fan det snyggaste jag vet. iaf. sen fick jag skjuts till folke och farmor. folke fyller år idag så vi var där och drack kaffe och åt lite tårta.
efter det så följde jag pappa och lisa och storhandlade.
skalade pottisar när jag kom hem och sen bara invänta maten.
nu har jag nyss ätit så nu ligger jag i min säng.. mätt och belåten.
funderar på att kanske se nya chuck om jag orkar.. känner att jag har varit väldigt duktig idag faktiskt! ojoj. inte likt mig det hära alltså.. haha.

ikväll kommer lena tillbaka från stockholm också!
och imorgon ska jag på introduktion mellan 12-21, iih. är lite nervös faktiskt. men det ska nog gå bra!
samma på torsdag, då ska jag vara där mellan 8-15! skönt. då kommer jag ha jobbat minst 6 dagar den här månaden iaf. och det behövs!
får även tillbaka 5000 på skatten, inte helt fel det heller.
nej nu vill jag ha lön. är bankrutt.
undrar om det händer nått kul i helgen? jag är ju ledig så..
handboll på lördag har vi iaf bestämt! dm spelas ju på arenan!

nej nu ska jag hitta ett onlinespel som jag och joel ska spela, haha.

hoppas ni haft en fin påsk iaf!

ps. jag har fan hållt i promenaderna varje dag sen förra måndagen!! känner mig jävligt duktig. imorgon blir det prommis och på torsdag en till springtur. och snart börjar sommarträningen hoppas jag! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0