helg

ikväll är det fredag. känns skönt.. har inte gjort mycket alls idag. eller inte tidigare iaf.. eller äh. jag vaknade vid 10, trött som fan. låg inne i min lilla boda och såg på greek. är helt fast. även fast jag kan störa mig rätt mycket på att det är jävligt töntigt men jag har som fastnat i det på nått konstigt vis. nåja.
vid 17-tiden så åkte jag, linn, lisa, julis & emira på dollarstore och köpte en massa massa gotta! hehe. det är ju faktiskt fredag. nämen vi köpte även lite duschcreme och såna grejer också.
sen hem och äta, pizzzzaaaaa. vi hade tävling hem, och även fast jag hade lisa på pakethållaren och en stor tung påse på cykelstyret så kom vi trea ;) haha.

efter vi ätit så var jag tvungen att vila mig efter maten. gammal som jag blivit. så jag och kullis gick ut i stugan och snackade massa skit. han är fan värre än oss, emmy och sandra, när det kommer till skitsnack! haha.
sen ringde linn (observera att hon var inne i huset) och sa att det var dags att spela monopol. så då gjorde vi det, jag, linn, jullan och emira. jag vann. som vanligt. när ska ni börja vinna tjejer? ;) haha.
sen gömde vi oss även för jullan, hhaha. såhär roligt som jag haft ikväll var längesen jag hade! och det tack vare min syster och hennes vänner ;) haha!
sen kikade vi i  deras skolkatalog och jag fick veta en massa skvaller! hehe.
men nu ligger jag här i min stuga alldeles ensam och tänkte slå igång ett till avsnitt av greek.
sen vettefan vad jag ska göra. typ sova?
det här blir en väldigt lugn helg och det är skönt.
för nästa vecka ska jag nämligen bege mig ut och söka jobb! att försöka går ju alltid, visst?

sen så saknar jag en massa idag.
alla brudarna där nere + min kära mamma.
även fast vi inte pratar varje dag längre så betyder det inte att jag inte älskar dig lika mycket. det hoppas jag du vet.. jag är stolt över dig som har fixat dig ett jobb :) du är min bästa mami och så kommer det alltid vara. PUSSSSS!



där har ni min snygga mamma och min lilla stuga som jag bor i här hos pappa. den är nyss klar och den är så fin så fin :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

hörru, fan vad fin lillmysstugan är!!!:)

2008-10-05 @ 16:45:51
Postat av: ida

ååååååååh värsta lilla huset ju, jag ska snart komma hem å myssa med dig gössi.. jag saknar dig så hiiiimla mycket!!!!

love youuuuu

2008-10-05 @ 17:10:03
Postat av: carin

Hej vännissen :)

så mysigt du har de,saknar dig massa!!

undrar om du kan komma å hälsa på mig snart?

puzzzzzzzzz å kjamizzzz.:)

2008-10-06 @ 17:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0