att ha tråkigt..

det var skönt med helg. men nu när veckan har börjat så känner jag paniken komma krypandes. jag måste börja leta jobb i veckan. imorgon tänkte jag faktiskt ringa till inre kraft. man vet aldrig. nån kanske söker nån som mig?
för jag börjar bli lite småtokig av att bara ligga hemma och glo på serier. nog för att det är skönt, men kanske inte alla 24 timmar av dygnet? haha. jolle, jag vet att du vill ha mitt liv ;)

nåja. annars då. jaaa.. träning ikväll. kl 21. jävligt sent och jävligt jobbigt att träna så sent. man hinner ju som slappna av och tänka 'yees, nu kan jag ligga här i soffan hela kvällen'. meen. nej. när det är som skönast så ska man slänga på sig träningskläderna och cykla till arenan.... nåja. tur att jag älskar träningarna då ;)
har förresten inköpt ett par nya shorts. vita och röda är dom. på rea också tom. det var kul. nog för att jag skulle på intersport för att använda en rabattkupong på en stayinplace. men jag hittade dom ingenstans så antar dom var slut eller nått. orkade inte ta mig för att fråga någon heller.

som sagt, helgen blev väldigt lugn. var på handboll igår, kroken herrar spelade mot lidingö. lidingö hade ett par jävligt snabba grabbar och vann med 32-22. kroken spelade uruselt den största delen av matchen. loja och okoncentrerade såg det ut som. skärpning!

har börjat tänka på matchen vi har på torsdag. hehe. mot lillpiteå. jag tror lillpiteå kommer slåss med sikeå om förstaplatsen i div II i år. sååå........ det blir nog spännande. nåja. det är alltid roligt att spela match, så vi får väl se till att göra det bästa av det :D det bästa vi kan iaf. då behöver man inte må dåligt efter matchen iallafall. om man vet att man kämpade. och det ska vi fanimej göra!!

kul också att lisa var och tränade i torsdags. hoppas linda kommer nu i veckan också :)

nu ska jag prata klart med carin och sen börja byta om.
det är fan sjukt att jag och carin har varit vänner sedan vi var typ 4-5 år.
att min kära vän skulle gå och bli proffs ( jaa, för mig är du proffs!!), det visste jag hela tiden ; )
stå på dig och ta för dig! du kan så mycket mer än vad du tror!

Kommentarer
Postat av: Sandfreak

Jadu, du har ju alltid haft ditt serieberoende! ;) blogga mer! Take care..



/ You know who

2008-10-10 @ 15:00:27
Postat av: Carin

Men vännen du är ju bara så söt..När jag läste sista raderna så var de en tår,tack!

Saknar dig min kompis!

vi har fan varit kompisar i typ 16 år :)

Puss på dig Nussijekka:)

2008-10-10 @ 23:37:22
Postat av: lina

heej :) jag tvivlar, jag kan ju inte ens sjunga ;b Jag tror inte det blir någon utgång men jag vet inte, det kan ju ändras, själv då ? :) vad ska du göra nästa helg?! dåmåste vi ut! :)

2008-10-24 @ 21:19:46
URL: http://linahallstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0